Hierarchia artykułów
Ultmate Soccer Manager - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 29 gru 2009
- U
- 6750 Czytań
- 0 Komentarzy
Jako swoje imię wpisz MAKE BELIEVE. Teraz dostępne są następujące
klawisze podczas meczu:
[E] - przejście bezpośrednio do rzutów karnych (wówczas nie działają
następne klawisze!)
[F] - daje przeciwnikowi faul (jest to przydatne zwłaszcza na polu karnym)
[Esc] - koniec połowy z aktualnie istniejącym wynikiem
[1] - koniec meczu z wynikiem 1:0
[2] - koniec meczu z wynikiem 2:0
[3] - koniec meczu z wynikiem 3:0
[4] - koniec meczu z wynikiem 0:1
[5] - koniec meczu z wynikiem 0:2
[6] - koniec meczu z wynikiem 0:3
[7] - koniec meczu z wynikiem 1:2
[+] - w dowolnym momencie daje 100.000 funtów
Kilka porad, które warto wykorzystać.
Rozbudowa klubu. Rozpocznij grę z pięcioma milionami funtów i ustal cztery
spotkania towarzyskie. Pozwoli Ci to na zyskanie niewielkiej gotówki oraz na
rozbudowę stadionu przed rozpoczęciem sezonu. Powinieneś zaplanować
budowę miejsc siedzących, zanim osiągniesz pierwszą ligę (oczywiście pod
warunkiem, że nie rozpoczynasz gry będąc już w niej). Buduj sklepów i
restauracji (barów) tak dużo, jak zdołasz. Ceny zarówno na bilety, jak i
żywność sprzedawaną w Twoich knajpkach zmieniaj raz w roku i nie więcej,
niż o 10 procent. Ceny biletów na stadionie zmieniaj w zależności od tego, z
jakim klubem grasz. Im wyższą pozycję zajmuje on w dywizji, tym wyższą
cenę ustal. Reklamą zawiaduj sam, gdyż Twój asystent nie robi tego zbyt
dobrze, tzn. nie jest tak wielkim barbarzyńcą jak Ty.
Kierowanie zespołem. Przed samą grą skorzystaj z Assistant Manager's
Advice. Doradzi on, jaką taktyką warto zagrać i kogo dobrać do składu. Jest on
także tylko człowiekiem (!), ale rzadko się myli. Bądź pewien, że zatrudniasz
najlepszych trenerów. Daj im także odpowiednią gażę i wyznacz
zawodników, których mają trenować. Kupuj nowych, młodych zawodników i
trenuj ich. Uczą się o wiele szybciej od tych starszych i można na nich także
zarobić, sprzedając ich. Upowniaj się, że w składzie Twojego zespołu znajdują
się także zawodnicy rezerwowi i wpuszczaj ich podczas meczu na boisko. W
przeciwnym wypadku ich morale drastycznie spadnie i będą oni chcieli
opuścić klub. Weź pożyczkę i kup najlepszego strzelca jakiego zdołasz,
najlepiej z pierwszej ligi (ponownie zakładam, że grasz w jednej z niższych
lig). Oglądaj mecz zamiast korzystać z Instant Results, będziesz bowiem mógł
wprowadzać pewne poprawki w trakcie trwania meczu (zmiana zawodnika
czy też taktyki). Każdą formację ustalaj indywidualnie do meczu, podglądając,
jaką przeciwnik gra taktyką. Jeżeli klub posiada wyborowego strzelca, to
zdecyduj się na indywidualne krycie tego zawodnika.
Gra nie fair. Istnieje możliwość przekupienia zespołu, z którym masz grać. Na
początku gry przynajmniej 20 procent klubów jest skorumpowanych, lecz
reszta nie. Uzależnione jest to od wielu czynników, m.in. pozycji finansowej
zespołu, zajmowanego miejsca w lidze etc. Jeżeli zaproponujesz łapówkę i
klub odmówi, gdyż dałeś zbyt małą kwotę, to możesz podnieść cenę.
Dwukrotna odmowa wiąże się z pojawieniem się artykułu w lokalnej gazecie o
Twojej próbie przekupstwa. Zostanie wszczęte śledztwo. Ponowna
dwukrotna próba z Twojej strony skończy się udowodnieniem winy i
skazaniem Cię na... zakończenie gry.
klawisze podczas meczu:
[E] - przejście bezpośrednio do rzutów karnych (wówczas nie działają
następne klawisze!)
[F] - daje przeciwnikowi faul (jest to przydatne zwłaszcza na polu karnym)
[Esc] - koniec połowy z aktualnie istniejącym wynikiem
[1] - koniec meczu z wynikiem 1:0
[2] - koniec meczu z wynikiem 2:0
[3] - koniec meczu z wynikiem 3:0
[4] - koniec meczu z wynikiem 0:1
[5] - koniec meczu z wynikiem 0:2
[6] - koniec meczu z wynikiem 0:3
[7] - koniec meczu z wynikiem 1:2
[+] - w dowolnym momencie daje 100.000 funtów
Kilka porad, które warto wykorzystać.
Rozbudowa klubu. Rozpocznij grę z pięcioma milionami funtów i ustal cztery
spotkania towarzyskie. Pozwoli Ci to na zyskanie niewielkiej gotówki oraz na
rozbudowę stadionu przed rozpoczęciem sezonu. Powinieneś zaplanować
budowę miejsc siedzących, zanim osiągniesz pierwszą ligę (oczywiście pod
warunkiem, że nie rozpoczynasz gry będąc już w niej). Buduj sklepów i
restauracji (barów) tak dużo, jak zdołasz. Ceny zarówno na bilety, jak i
żywność sprzedawaną w Twoich knajpkach zmieniaj raz w roku i nie więcej,
niż o 10 procent. Ceny biletów na stadionie zmieniaj w zależności od tego, z
jakim klubem grasz. Im wyższą pozycję zajmuje on w dywizji, tym wyższą
cenę ustal. Reklamą zawiaduj sam, gdyż Twój asystent nie robi tego zbyt
dobrze, tzn. nie jest tak wielkim barbarzyńcą jak Ty.
Kierowanie zespołem. Przed samą grą skorzystaj z Assistant Manager's
Advice. Doradzi on, jaką taktyką warto zagrać i kogo dobrać do składu. Jest on
także tylko człowiekiem (!), ale rzadko się myli. Bądź pewien, że zatrudniasz
najlepszych trenerów. Daj im także odpowiednią gażę i wyznacz
zawodników, których mają trenować. Kupuj nowych, młodych zawodników i
trenuj ich. Uczą się o wiele szybciej od tych starszych i można na nich także
zarobić, sprzedając ich. Upowniaj się, że w składzie Twojego zespołu znajdują
się także zawodnicy rezerwowi i wpuszczaj ich podczas meczu na boisko. W
przeciwnym wypadku ich morale drastycznie spadnie i będą oni chcieli
opuścić klub. Weź pożyczkę i kup najlepszego strzelca jakiego zdołasz,
najlepiej z pierwszej ligi (ponownie zakładam, że grasz w jednej z niższych
lig). Oglądaj mecz zamiast korzystać z Instant Results, będziesz bowiem mógł
wprowadzać pewne poprawki w trakcie trwania meczu (zmiana zawodnika
czy też taktyki). Każdą formację ustalaj indywidualnie do meczu, podglądając,
jaką przeciwnik gra taktyką. Jeżeli klub posiada wyborowego strzelca, to
zdecyduj się na indywidualne krycie tego zawodnika.
Gra nie fair. Istnieje możliwość przekupienia zespołu, z którym masz grać. Na
początku gry przynajmniej 20 procent klubów jest skorumpowanych, lecz
reszta nie. Uzależnione jest to od wielu czynników, m.in. pozycji finansowej
zespołu, zajmowanego miejsca w lidze etc. Jeżeli zaproponujesz łapówkę i
klub odmówi, gdyż dałeś zbyt małą kwotę, to możesz podnieść cenę.
Dwukrotna odmowa wiąże się z pojawieniem się artykułu w lokalnej gazecie o
Twojej próbie przekupstwa. Zostanie wszczęte śledztwo. Ponowna
dwukrotna próba z Twojej strony skończy się udowodnieniem winy i
skazaniem Cię na... zakończenie gry.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.