Hierarchia artykułów
UFO: Enemy Unknown - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 29 gru 2009
- U
- 7041 Czytań
- 0 Komentarzy
Jeśli idzie ci coraz gorzej i wiesz, że już nie ma dla Ciebie ratunku, a masz
już dużo wynalezionych broni, budowli itp., dużo kasy i najlepiej
wyszkolonych
żołnierzy, to:
1. Nagraj stan gry.
2. Zacznij nową grę i od razu nagraj.
3. Wyjdź z programu.
4. Z katalogu starego save'a przegraj do nowego następujące pliki:
LIGLOB.DAT (gotówka)
FACIL.DAT (wynalezione budowle)
PRODUCT.DAT, PROJECT.DAT, PURCHASE.DAT, RESEARCH.DAT, UP.DAT
(wynalazki).
SOLDIERS.DAT (żołnierze)
5. Odpal nową grę.
Jeśli zabraknie Ci gotówki powtórz operację z plikiem LIGLOB.DAT. W kieszeni
RIGHT LEG, w jednym kwadraciku, ufoki trzymają kilka rzeczy na raz.
Najczęściej zapasowy magazynek i granat. Jeżeli ufok ma Blaster Launchera,
to w kieszeni będzie trzymał 3 Blaster Bomb i będą mu one z niej wystawać.
Komputer kasuje wszelką amunicję, która jest załadowana! Wniosek jest
prosty, że trzeba broń przed końcem misji rozładować. Nawet jeżeli się z niej
strzelało, w następnej misji będzie pełny magazynek.
Produkcja bez straty kasy i surowców:
Wejdź do manufacture i wybierz, co chcesz wyprodukować. Ustaw dowolną
liczbę techników, ale ilość do wyprodukowania zostaw na 0. Pokaże się
informacja, że coś wyprodukuje się za zero dni. Zmień teraz liczbę techników
na jakąkolwiek inną, a liczbę do wyprodukowania na 1.
już dużo wynalezionych broni, budowli itp., dużo kasy i najlepiej
wyszkolonych
żołnierzy, to:
1. Nagraj stan gry.
2. Zacznij nową grę i od razu nagraj.
3. Wyjdź z programu.
4. Z katalogu starego save'a przegraj do nowego następujące pliki:
LIGLOB.DAT (gotówka)
FACIL.DAT (wynalezione budowle)
PRODUCT.DAT, PROJECT.DAT, PURCHASE.DAT, RESEARCH.DAT, UP.DAT
(wynalazki).
SOLDIERS.DAT (żołnierze)
5. Odpal nową grę.
Jeśli zabraknie Ci gotówki powtórz operację z plikiem LIGLOB.DAT. W kieszeni
RIGHT LEG, w jednym kwadraciku, ufoki trzymają kilka rzeczy na raz.
Najczęściej zapasowy magazynek i granat. Jeżeli ufok ma Blaster Launchera,
to w kieszeni będzie trzymał 3 Blaster Bomb i będą mu one z niej wystawać.
Komputer kasuje wszelką amunicję, która jest załadowana! Wniosek jest
prosty, że trzeba broń przed końcem misji rozładować. Nawet jeżeli się z niej
strzelało, w następnej misji będzie pełny magazynek.
Produkcja bez straty kasy i surowców:
Wejdź do manufacture i wybierz, co chcesz wyprodukować. Ustaw dowolną
liczbę techników, ale ilość do wyprodukowania zostaw na 0. Pokaże się
informacja, że coś wyprodukuje się za zero dni. Zmień teraz liczbę techników
na jakąkolwiek inną, a liczbę do wyprodukowania na 1.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.