Hierarchia artykułów
Gothic 2 - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 24 lis 2009
- G
- 6654 Czytań
- 0 Komentarzy
W oknie charakteru (naciskająć klawisz [B]) wpisz Marvin
Następnie otwórz konsolę wciskając [F2].
Teraz możesz korzystać z poniższych kodów:
cheats god = God mode
toggle frame = pokazuje FPS i TRS
cheat full = pełne leczenie
attributes = otwiera okno do zmiany możliwości postaci:
0 = chwilowy wzrost energii życiowej
1 = maksymalna energia życiowa
2 = chwilowy wzrost many
3 = maksymalny poziom many
4 = siła
5 = wiara
protection = ochrona przed broniami, magią itp.
1 = ochrona przed broniami
3 = ochrona przed ogniem
4 = ochrona przed magią
6 = ochrona przed pociskami
insert gold = skórzany plecak z 1000 złota i 100 punktami doświadczenia
lurker = pojawienie się lurkera
more snapper = pojawienie się Snappera
troll = pojawienie się Trolla
warg = pojawienie się Warga
sheep = pojawienie się owcy
draconain = pojawienie się Echsenmenscha
icegolem = Lodowy GOLEM
firegolem = Ognisty GOLEM
stonegolem = Kamienny GOLEM
more scavenger = pojawienie się Scavengera
wolf = pojawienie się wilka
blackwolf = pojawienie się czarnego wilka
Edytuj plik gothic2.infi w katalogu Gothic2 i zmień bloodDetail=2 na
bloodDetail=3.
Gra będzie się troszkę różniła od oryginału...
Następnie otwórz konsolę wciskając [F2].
Teraz możesz korzystać z poniższych kodów:
cheats god = God mode
toggle frame = pokazuje FPS i TRS
cheat full = pełne leczenie
attributes = otwiera okno do zmiany możliwości postaci:
0 = chwilowy wzrost energii życiowej
1 = maksymalna energia życiowa
2 = chwilowy wzrost many
3 = maksymalny poziom many
4 = siła
5 = wiara
protection = ochrona przed broniami, magią itp.
1 = ochrona przed broniami
3 = ochrona przed ogniem
4 = ochrona przed magią
6 = ochrona przed pociskami
insert gold = skórzany plecak z 1000 złota i 100 punktami doświadczenia
lurker = pojawienie się lurkera
more snapper = pojawienie się Snappera
troll = pojawienie się Trolla
warg = pojawienie się Warga
sheep = pojawienie się owcy
draconain = pojawienie się Echsenmenscha
icegolem = Lodowy GOLEM
firegolem = Ognisty GOLEM
stonegolem = Kamienny GOLEM
more scavenger = pojawienie się Scavengera
wolf = pojawienie się wilka
blackwolf = pojawienie się czarnego wilka
Edytuj plik gothic2.infi w katalogu Gothic2 i zmień bloodDetail=2 na
bloodDetail=3.
Gra będzie się troszkę różniła od oryginału...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.